QUÉ FEM

Model al natural

El treball a partir d’un model al natural permet captar l’estructura i el moviment del cos humà.

Paisatge a l’aire lliure

Un matí per setmana, oferim la possibilitat de pintar o dibuixar a l’aire lliure i aprofundir en les tècniques pròpies del paisatge, sigui a Barcelona mateix o bé en altres localitats properes.

Stages de pintura

Dues sortides de 4 dies, a la primavera i a la tardor, en els indrets més bonics de Catalunya que permeten treballar de forma intensiva i en un entorn natural.

Sortides culturals

En funció de l’oferta cultural de la ciutat es realitzen visites a exposicions d’art.

Tècniques treballades

Carbó, sanguina, grafit, pastel, oli acrílic, aquarel·la, etc.

Classes col·lectives teòriques i practiques

Periòdicament, es fan classes col·lectives amb continguts teòrics concrets o bé es fa una demostració pràctica d’una tècnica especialment interessant.

COM HO FEM

Ensenyament personalitzat

Ens adaptem al nivell i al ritme de treball de cada alumne perquè pugui progressar al seu ritme i segons els seus objectius.

Desenvolupament d’un estil personal

Donem eines i ensenyem la tècnica perquè cada alumne pugui assolir el seu estil propi, sense imposar un estil d’escola uniformitzador.